Verzenden

De verzendkosten binnen Nederland bedragen 4,99 naar huisadres en 3,99 naar een servicepunt. Wij verzenden via postNL en met DHL. Verschillend is per zending welke het snelste is. Omdat we met 2 vervoersbedrijven zijn we ook erg flexibel. Je kan een voorkeur door geven, maar dat is niet gegeven dat we daar ook mee versturen.

Boven de 40 euro worden geen verzendkosten gerekend.  

Eventuele gratis verzendkosten acties gelden alleen bij bestellingen binnen Nederland.

Bij bestellingen onder de 10 euro behouden wij het recht de bestelling te annuleren, uitzondering hier op zijn bestellingen die door de brievenbus passen.

Voor Belgie geldt een verzendtarief van 7 euro. Boven de 60 euro worden geen verzendkosten gerekend.

Bestellingen worden als de betaling binnen is, binnen 3 werkdagen bezorgd. Over het algemeen geldt, voor 16 uur besteld de volgende dag in huis.

Cadeaubonnen tellen niet mee als waarde voor gratis verzenden.

Waarom zijn de verzendkosten niet gratis?

Dit is omdat de verzendkosten voor ons helaas ook niet gratis zijn, wij betalen per iedere bestelling verzendkosten aan postNL of DHL. Als we gratis verzenden aanbieden, dan moeten we dit terug verdienen door onze producten duurder te maken. Hierdoor zijn de bestellingen met meerdere artikelen onnodig duurder uit. We blijven liever eerlijk naar iedereen. Ook kunnen grotere webwinkels tegen goedkopere tarieven via postNL sturen, door deze afspraken zijn kleinere webwinkels de dupe. Dit omdat consumenten verwachten dat bestellingen gratis worden verzonden, terwijl dit voor ons gewoon niet haalbaar is. 

Verzendtijd

Bestellingen voor 16 uur besteld worden dezelfde dag verzonden. Hier onder staan de bezorgtijden van PostNL en DHL. 90% van de tijd wordt het de volgende dag bezorgd. We kunnen helaas geen garantie geven op de levertijden van postNL en DHL. In november en december zijn de levertijden vaak langer.

Nederland

Besteldag voor 16.00

Bezorgdag

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag 

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

Nederland brievenbus post: 1-2 werkdagen

Nederland pakketpost: 1 werkdag 

Belgie pakketpost: 1-2 werkdagen

Over het algemeen worden pakketten ook in België de volgende werkdag bezorgd. 

Omdat op zaterdag en zondag geen pakketten bij ons worden opgehaald door postNL en DHL, wordt er op maandag niet bezorgd. Dit betekend dat als er een bestelling op zaterdag, zondag of maandag wordt geplaatst, deze op zijn vroegst dinsdag in huis is. Taartdecoratief kan geen garantie geven op de bezorgtijden omdat dit bij de externe partij, nl: postNL ligt. Bij bestellingen naar Belgie kan de verzendtijd helaas wat langer zijn, omdat dit een internationale verzending betreft. 

Retourneren

Mocht u niet tevreden zijn met een product kunt u deze binnen 14 dagen aangeven het product te willen retourneren. Hierna heeft u nogmaals 14 dagen de tijd het product daadwerkelijk te retourneren. De retourkosten zijn voor de koper, het  gehele aanschaf bedrag zal binnen 14 dagen terug overgemaakt worden. Gebruik ons herroepingformulier om het product terug te sturen. (mocht u geen printer hebben is een briefje met uw naam, rekening nummer en ordernummer ook voldoende).

Maak voor retourneren gebruik van ons retour portaal:

https://taartdeco.shipping-portal.com/rp/

Retourkosten zijn voor eigen rekening, als je retourneert via ons retour portaal betaal je 4,50. Je mag ook zelf een label aankopen stuur dan naar:

Taartdecoratief

Tuinstraat 75

3901RA Veenendaal

(als je via DHL verstuurd kies dan bezorgen bij parcelshop en kies afhaal punt taart decoratief) *tip zoek even op pepper of er een active kortingscode van DHL is.

Voorwaarden van retourneren zijn dat het artikel: 

  • onbeschadigd is
  • ongebruikt is
  • in de originele verpakking zit 
  • en voorzien is van eventuele aangehechte labels en/of verzegelingen.
  • Eetbare prints kunnen niet geretourneerd worden

Om ons herroepingformulier te downloaden klikt u hier

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.